הרשמה לדה וויס


הרשמה לדה וויס עונה 2 עכשיו ממש בעיצומה

אף אחד לא יכול באמת להתווכח עם העובדה הברורה מעל לכל צל של ספק כי עונה 1 של תוכנית המציאות המוזיקלית דה וויס ישראל הייתה הצלחה ענקית בכל קנה מידה של הפקות טלויזיוניות של תוכניות ריאלטי שונות ומגוונות שנערכו בארץ בעשור האחרון, הן ברמת הרייטינג והן ברמת הדרמה ואיכות המתמודדים והמנצחים. על כן, אין זה בכלל פלא לראות ולהיווכח, כי קיים ביקוש אדיר מצד משתתפים לעונה 2. למען המחשה, לקראת עונה 2, נפתחו כמה וכמה אפיקי הרשמה לדה וויס, אפיקים אשר כל כולם עובדים 'שעות נוספות'. 

הרשמה לדה וויס

דה וויס עונה 2 מציגה שופטים חדשים

נתונים סטטיסטיים אמפיריים מראים, כי טפסי הרשמה לדה וויס רבים נרשמו על ידי כאלה אשר לא כל כך רוצים להיות זמרים כמו שהם רוצים לפגוש כמה מן המוזיקאים – מנטורים אהובים ביותר עליהם (בכל זאת, המנטורים הם אחד מסודות ההצלחה של התוכנית). בהתאם, הפקת דה וויס לא רק שהותירה את צוות המנטורים מן העונה הקודמת כמעט כעינו, אלא הוסיפה כמה וכמה שופטים חדשים. סביר להניח, ש'תוספת' זו רק האיצה את הביקוש לטפסי הרשמה לדה וויס.

הרשמה לדה וויס – מהבית, מהעבודה, מהלימודים

כאמור, הרשמה לדה וויס עונה 2 הינה עכשיו בעיצומה. בהתאם, יותר ויותר אנשים, מכל הגילאים ומכל קשתות החברה מוצאים את עצמם ממלאים טפסי הרשמה לדה וויס. בנוסף, קיימות להן כמה וכמה אפשרויות הרשמה לדה וויס וביניהן הבאות: דרך אתר האינטרנט הרשמי של התוכנית, מיני אתרים במסגרת של פורטלים בידוריים רבים, שירותים ייעודיים בסמארפון ועוד אפשרויות זמינות רבות מהבית, מהעבודה, מהלימודים ועוד.

השתתפות בדה וויס הינה חוויה במלוא מובן המילה

בעבור מתמודדים ופרטים בקהל כאחד, אין ספק, כי השתתפות בדה וויס הינה חוויה ייחודית, מיוחדת וחד פעמית. לכן, אז אם גם אתם רוצים לחוות את החוויה העוצמתית הזו, אתם מוזמנים 'לעבור' עוד היום תהליך הרשמה לדה וויס ולהמתין לתורכם, בין אם על הבמה ובין עם במסגרת הקהל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה