משאיות יד שניה



איך בוחרים משאיות יד שניה?
רכישת משאית היא עסק יקר ביותר ללא כל צל של ספק וזה היה כך מאז ומעולם. בדומה לרכישת כל עסק אחר כזה או אחר, ניתן לרכוש משאיות יד שניה, ולחסוך כסף רב שיכול להגיע לעשרות אלפי שקלים. משאיות מתוכננות לעבוד שנים רבות, ועל כן ברכישת משאית יד שניה אין הרבה סיכון מבחינת ההשקעה שלכם בעסק, אך יש לדעת לעשות זאת נכון, אחרת תוכלו למצוא את עצמכם מבלים במוסכים ומוציאים כסף רב על תיקונים וחלקי חילוף יקרים.

הליך הבחירה
משאיות יד שניה יש לבחור בקפידה ואחרי בדיקה מקיפה של הרכב על כל המכלול שלו. הפרמטרים החשובים בבחירת משאיות מיד שניה הם יצרן הרכב, שנת הייצור והדגם, גודלו וכושר העמסה שלו, המפרט הטכני של המשאית ומי מוכר לכם את המשאית הלכה למעשה. למוכר המשאית יש חשיבות רבה בבחירת משאיות יד שניה כפי שנראה מיד.
על מנת לבדוק את המשאית בצורה המקצועית ביותר שיש, יש להכניס אותה לבדיקה כללית במוסך רציני אשר מתמחה בסוג זה של משאיות, אך לא למוסך שבעל המשאית עובד איתו באופן קבוע כמובן. זאת משום שבמקרים רבים יש שיתוף פעולה הין בעל המשאית למוסך על מנת "ליפות" את מצב המשאית, ולמכור אותה במצב הרבה פחות טוב ממה שבעצם מוצהר. מדובר על ענין רגיש ביותר שיכול לעלות בעוגמת נפש לזמן רב, על כן הקפידו לקחת את המשאית למוסך אובייקטיבי לחלוטין.



איפה כדאי לכם  לחפש משאיות יד שניה?
כיום מחפשים הכל האינטרנט והדבר נכון גם לגבי משאיות יד שניה. לוחות המכירה למשאיות יד שניה רבים ומגוונים ותוכלו למצוא בהם משאיות מכל הגדלים ומכל הדגמים לבחירתכם. בלוחות אלה תוכלו לקבל אינפורמציה מקיפה על כל משאית כולל היצרן ושנת הייצור, הדגם, המפרט הטכני וכדומה. רוב בעלי המשאיות מעלים גם תמונות של המשאית כך שתוכלו להתרשם ממנה גם בצורה זו. בכל מקרה של חיפוש באינטרנט אל תסתפקו במשאית אחת שנראית לכם, אלא בדקו לפחות שתיים או שלוש כדי להשוות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה