נופש משפחתי בפירנאים באתרים נבחרים



כאשר אתם מעוניינים לתכנן נופש משפחתי בפירנאים, חשוב לזכור שמדובר על אזור גיאוגרפי גדול למדי. אנשים רבים חושבים כי אם הם בחרו בפירנאים - הם יוכלו פשוט לנסוע לכמה אתרים מרכזיים. בפועל, מדובר על רכס הרים עצום, ששטחו כשטחה של מדינת ישראל כולה ואף מעבר לכך. לכן, בבואכם לתכנן נופש משפחתי בפירנאים, כדאי בכל זאת לסמן כמה אתרים מומלצים במיוחד לביקור, שלא כדאי לוותר עליהם.

מהם האתרים המומלצים?
האתר הראשון שמבקרים בו במהלך נופש משפחתי בפירנאים הוא לא בדיוק אתר, אלא דווקא מדינה - מדינת אנדורה, שהיא נסיכות, ואחת המדינות הזעירות ביותר בעולם, וגדולה כמספר כפרים בלבד - אך כל אחד מהם הוא עולם ומלואו, ומומלץ במיוחד לבקר בכפר נוריס.
עוד אתר שמומלץ לבקר בו במסגרת של נופש משפחתי בפירנאים הוא המנזר סן חואן דה לה פנה. מדובר על אחד מהמנזרים העתיקים ביותר במערב אירופה, כאשר החלק הישן שבו הוא בן יותר מ1,000 שנה, כאשר המבנה של המנזר עצמו הוא מיוחד מאד, שכן הוא נבנה מתחת לצוק. מדובר על מנזר ייחודי, שמתאים גם לביקור עם ילדים.



אי אפשר לתאר נופש משפחתי בפירנאים מבלי להזכיר את פארק אורדסה, שהוא אחד משמורות הטבע המדהימות ביותר לא רק באזור, אלא אף בעולם כולו, ומדובר על אתר שימור היסטורי שאונסק"ו הכריז עליו. הפארק עצמו מחולק בין הצד הספרדי לצרפתי, והוא כולל בתוכו קרחונים לצד שטחי מרעה ופרחים, מסלולי טיול לרגל, לאופיים ולג'יפים, ושפע של נופים מדהימים.

אז איך אפשר להתחיל לתכנן?
סקרנו רק מספר מועט מאד של אתרים שאפשר לבקר בהם במסגרת של נופש משפחתי בפירנאים. עם זאת, כמובן שיש עוד עשרות, אם לא מאות אתרים שונים אשר מחכים לכם בפירנאים. מומלץ בחום לפתוח מפה, לבדוק את האזור שבו תרצו לטייל - ולהתחיל לסמן את האתרים השונים אשר יתאימו לטיול שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה