תנאים להצלחה במבחני GMAT



ציון גבוה במבחן GMAT מעלה משמעותית את סיכויי הקבלה ללימודי תואר שני במנהל עסקים. המבחן משמש בתור אמצעי סינון למועמדים והוא נערך בשפה האנגלית. זהו מבחן אדפטיבי הכולל שלושה חלקים וביניהם חיבור, כמותי ומילולי. התנאי העיקרי להצלחה במבחן הוא הכנה מוקדמת והדרכה של אנשי מקצוע. את ההכנה ניתן לעבור במסגרת קורסים ייעודיים. הקורסים מופעלים על ידי מכוני הכנה המפוזרים ברחבי הארץ.

הכנה מוקדמת היא תנאי להצלחה במבחני GMAT עבור גברים ונשים בטווח גילאים רחב. בניגוד למבחני קבלה אחרים כמו במדעי הרוח או במדעי החברה, לא מספיק להחזיק בידע כללי על מנת להתקבל ללימודי תואר שני במנהל עסקים. מבחן הקבלה משמש בתור אינדיקציה ליכולת של הסטודנט להתמודד עם החומר האקדמי ולעמוד בדרישות. הכנה תורמת להצלחה במבחן בכך שהיא מעלה את הביטחון, מאפשרת תרגול מעשי וגם משלבת הוראה פרונטלית.



כיצד מבצעים את ההכנה לקראת המבחן?
מבחני GMAT דורשים הכנה שלמספר שבועות לפחות. בשלב הראשון צריך לבחור מכון לימודים ולהתייעץ עם נציגיו לגבי שעות וימים. בשלב השני נרשמים ללימודים ומגיעים לשיעורים הנערכים בכיתה קטנה. לאחר מכן מתחילים הלימודים בפועל, כאשר בשלב הזה הדגש הוא על תרגול מעשי ועל שימוש בעזרים כמו אפליקציות, אתרי אינטרנט, מבחנים ועוד.

הכנה לקראת המבחן מחייבת לפחות מספר ימים של חופש מהעבודה ועיסוקים אחרים. לא כדאי להקל ראש בחשיבות של מבחני GMAT ועדיף להיערך אליהם בצורה המקובלת. המבחנים הם בינלאומיים ובכל רחבי העולם משתמשים בהם לטובת סינון מועמדים לתואר שני במנהל עסקים. ציון גבוה במבחן GMAT פותח דלתות במהלך הלימודים וגם בהמשך הקריירה, היות והוא מעיד על יכולת גבוהה ועל מסירות ומוטיבציה כלפי משימות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה