שלבים באספקת ארונות הזזה



ארון הזזה הוא פתרון אחסון אידיאלי שבעזרתו אפשר לחסוך במקום בתוך חלל הפנים בלי לוותר על נגישות למדפים ולמגירות. עם זאת, רוב הלקוחות הפרטיים לא ממש יודעים מה מרכיב את תהליך האספקה של הארונות ולמי צריך לפנות כדי לזרז אותו. הפתרון הוא לערוך היכרות עם האופן שבו מייצרים ארונות ומתקינים אותם בבית הלקוח או העסק.

בנוסף, כדאי לקבל המלצות על חברות שמתמחות בייצור ארונות הזזה. לא לכל חברות הריהוט יש התמחות כזו והיא חשובה לצורך עמידה בלוח הזמנים. 

תכנון, ייצור והתקנה
השלב הראשון בייצור ארונות הזזה כולל מפגש בין הלקוח לבין נציגי מחלקת התכנון בחברה. התפקיד של מחלקת התכנון הוא לעצב את הארון לפי המידות הנדרשות על ידי הלקוח ובהתאם למסגרת התקציב שלו. מחלקות התכנון והעיצוב של החברות הגדולות גם מאפשרות ללקוחות ליהנות מארונות הזזה בעיצוב אישי. העיצוב האישי חשוב ללקוחות פרטיים שרוצים לחסוך במקום ולכל מי שרואה בארון השקעה לטווח ארוך.
בשלב השני עוברות התכניות למחלקת הייצור. הדגש בתהליך הייצור עצמו הוא על שימוש בטכנולוגיות חדשניות שמשפרות את העמידות של הארון, עוזרות ליישם בתוכו אמצעים לשמירה על ניקיון ומונעות בלאי טבעי ושחיקה מואצת. כמו כן, במחלקות הייצור מעדכנים את הלקוח לגבי מגבלות מסוימות ומוצאים יחד איתו פתרונות אלטרנטיביים לבעיות הנפוצות.




בשלב השלישי והאחרון עובר הארון הסופי למחלקת ההתקנות. נציגי מחלקת ההתקנות מתמחים מטבע הדברים בהתקנת ארונות הזזה בבית הלקוח, אך ניתן להתייעץ איתם גם לגבי ארונות הזזה במשרדים, בתי מלון, חנויות בגדים וכן הלאה. השאיפה היא בכל מקרה לרכז כמה שיותר שירותים תחת קורת גג אחת ולבצע את ההתקנה בתוך מסגרת הזמנים כפי שנקבעה מראש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה