כל מה שצריך לדעת על קורס GMAT



GMAT הוא מבחן בינלאומי שמבוצע במוסדות אקדמיים שונים ברחבי העולם במטרה לסנן בין מועמדים לתואר שני במנהל עסקים. הדרך הכי טובה להתכונן למבחן הזה היא לעבור קורס GMAT ייעודי.
הקורס מועבר על ידי מרצים עם ניסיון מוכח ועם ציון גבוה במבחן GMAT. בנוסף, מטרת הקורס היא לסייע לסטודנטים לערוך היכרות מסודרת עם המבנה של מבחן GMAT ולהפגיש אותם עם המאפיינים הייחודיים שלו.

הבדלים בין קורסים וקבלת המלצות
יש כמה דברים שצריך לדעת על קורס GMAT לפני שנרשמים אליו. ראשית, הקורסים נערכים על ידי מוסדות שונים ברחבי הארץ וההבדלים ביניהם באים לידי ביטוי במספר השיעורים, בשיטות הלימוד ובכמות התלמידים בכל כיתה. אפשר להגיע לשיעור ניסיון לפני שנרשמים לקורס GMAT ולהתייעץ עם נציגי המוסד לגבי מסלולים ללימודי בוקר, צהריים וערב.
שנית, רצוי לבדוק מראש מי מעביר את הקורסים ולהשתדל לאסוף כמה שיותר המלצות מסטודנטים שכבר סיימו אותו. המלצה היא דרך מצוינת להשוות בין קורסים ולמנוע עוגמת נפש מיותרת. ההמלצות הכי טובות הן של חברים, בני משפחה וקרובים כי הן אובייקטיביות לחלוטין. 




מבנה הקורס ונושאי הלימוד
לצד ההבדלים קיימים גם מאפיינים דומים של קורסים מסוימים למבחני GMAT. המבנה של הקורסים פחות או יותר זהה כי המבחן עצמו מתחיל בחיבור וכולל פרקים של חשיבה משולבת, חלק כמותי וחלק מילולי. בנוסף, בקורס GMAT לומדים כיצד לנצל את הפסקות הרשות בין חלק מחלקי המבחן ומתמודדים עם ניהול נכון של הזמן כדי להימנע מהפחתת נקודות.
החשיבות של קורס GMAT ברורה לכל מי שנערך למבחן הבינלאומי לקראת תואר שני במנהל עסקים. בעזרת הקורס ניתן לשפר משמעותית את סיכויי הקבלה והציון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה